zondag 1 oktober 2017

5 jaar Karin Poldervaart Fotografie

1 oktober 2012 ben ik gestart met mijn eigen fotografiebedrijfje. Wat vond ik het spannend om er helemaal voor te gaan. Vandaag is dat precies 5 jaar geleden. En wat ben ik blij, dat ik dat heb gedaan.
De afgelopen jaren mocht ik gevarieerd fotograferen, onder anderen: loveshoots, aanzoeken, huwelijken, zwangerschappen,  baby's, kinderen, gezinnen, huizen voor de verkoop en afscheids-uitvaartdiensten.

Ik ontwierp mijn eigen logo, visitekaartjes en dit jaar maakte ik in samenwerking met Rosanna van Staalduinen (Buro Staal) mijn eigen website, die ik zelf onderhoud: www.karinpoldervaartfotografie.nl , en afgelopen maand nam ik mijn watermerk in gebruik. Zelf doe ik mijn zakenadministratie nadat ik hulp kreeg bij de uitleg en het hiervan opstarten van Patrick van de Stel.
Fijn vind ik het om samen te werken met de uitvaart begeleidsters Berna Hanemaaijer ( uitvaartverzorging Respect) en Marja van Rijn (uitvaartverzorging Samen).
Voor Makelaar Wessel Ros mocht ik vele huizen fotograferen voor de verkoop.
Van mijn echtgenoot Koos kreeg ik onvoorwaardelijke steun en aanmoedigingen om vooral door te gaan. Goede middelen ( fototoestellen, objectieven, PC's, en bewerkprogramma's) maakten het mogelijk om steeds vooruitgang te boeken en mooiere foto's te maken.
En daar blijft het niet bij. Per 1oktober start ik een cursus lightroom/Photoshop bij topfotografe Dianne Bouman ( By Dianne).
Terug kijken is mooi, vooruit kijken nog mooier!
Op naar de volgende 5 jaar!

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Mooi om daar bij stil te staan en zeker als het een goeie zet is gebleken. Veel succes voor de komende jaren Hartelijke groet El

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin